poniedziałek, 3 października 2016

#czarnyprotest


Z powodów ode mnie w większości niezależnych nie mogę jechać dziś na protest ( ryczeć mi się chce!), ale jestem z tymi babkami całym serduchem.

Przeraża mnie fakt, że de facto osoby, które powinny decydować  w imieniu całego społeczeństwa mieszają z błotem większość społeczeństwa. I kobiety kobietom próbują zgotować taki los. To chore. Nienormalne. Nie rozumiem dlaczego osoby, które nie maja nic do powiedzenia w tym temacie krzyczą najgłośniej. Księża ( żyjacy teoretycznie w celibacie), starzy kawalerowie i stare panny, które nic nie widza o codziennym życiu w zwykłej rodzinie, mężczyźni, którzy próbują na każdym kroku zniewolić kobiety i wreszcie kobiety, które nie maja dzieci, nie wiedzą i oby żadna ta ani inna nigdy się nie dowiedziała jak to jest być zgwałconym i zajść w ciąże, i/albo nosić pod sercem/urodzić ciężko chore dziecko.
Ciąża to nie wakacje to kawał ciężkiej harów z 1000 dolegliwości i powinna być zawsze świadoma i dobrowolna. A dziecko to nie zabawka i powinno mieć zawsze szanse na życie w rodzinie, która go chce i da mu wszystko co najlepsze.

Nie będę ukrywała, że boje się, Boję się i jestem zła.
Kobieta to nie istota drugiej kategorii,




Nie jestem za aborcją. Jestem za wolnym i świadomym WYBOREM i ŻYCIEM!

Jestem za traktowaniem kobiet jako INTEGRALNEJ CAŁOŚCI, a nie tylko INKUBATORA!

Poronienie to nie PRZYJEMNOŚĆ, a TRAGEDIA. I bynajmniej nie powinno za nie grozić kara więzienia, a powinna być oferowana profesjonalna pomoc i wsparcie. 

Ciąża to INTYMNA DECYZJA KAŻDEJ RODZINY, a nie PAŃSTWA. Bo dzieci powinny rodzić się z miłości i wyboru, a nie terroru i gwałtu!

GWAŁT to nie jest wina kobiety, a gwałciciela. I to nie ona powinna być karna zmuszaniem do urodzenia dziecka ( które wcale nie musi być zdrowym różowym bobaskiem), a jej gwałciciel i to bardzo ostro. A nastolatki powinny być nastolatkami, a nie matkami z przymusu!!! A do tego jeszcze mąż, rodzice itd, poszliby siedzieć za współudział prawda?

To RODZICE powinni decydować czy chcą aby ich ciężko chore dziecko urodziło się po 9 miesiącach i zmarło czy też nie, bądź czy będą w stanie się nim opiekować często całe życie. PAŃSTWO MA W DUPIE TAKIE JUŻ NARODZONE DZIECI, A CHCE ZMUSIĆ DO ICH RODZENIA! Coś za coś. Najpierw zadbajcie o te najbardziej potrzebujące chore już narodzone dzieci, a nie chcecie ich więcej nie dając nic w zamian i skazując je na życie w bólu.

A BADANIA PRENATALNE to w XXI wieku powinien być standard, a nie jakaś fanaberia.

DZIECI potrzebują ŻYWEJ A NIE MARTWEJ MATKI.

A ANTYKONCEPCJA I EDUKACJA SEKSUALNA TO GDZIE???

CZUJĘ, MYŚLĘ, DECYDUJĘ  SAMA!
I CHCĘ ŻEBY TAK ZOSTAŁO!

To jest wspaniałe, że cały świat pokazuje wsparcie dla polskich kobiet!!!!

Bo RZĄD NIE CIĄŻA I TRZEBA GO USUNĄĆ!


2 komentarze :

  1. Z wiadomych powodow, nie moglam wziac udzialu w protescie, ale w pelni go popieram. Nie jestem za aborcja dla wygody, ale w kazdym z trudnych, skrajnych przypadkow - jak najbardziej. I moze jestem naiwna, ale szczerze wierze, ze kobiety usuwajace ciaze z powodu kariery, czy niedojrzalosci, strachu przed partnerem, sa malenkim odsetkiem. Jestem przekonana, ze wiekszosc kobiet decydujacych sie na aborcje, ma ku temu powazne powody i jest do dla nich doswiadczenie traumatyczne, a nie szybkie pozbycie sie "problemu"... :(

    OdpowiedzUsuń