Każdy to zna. Zbliża się termin końca umowy i już konsultanci dzwonią z ofertami nie do odrzucenia. Czasami oferta jest ciekawa, czasami konsultant tak fajnie mówi, że aż się chce posłuchać, a czasami....
No właśnie.
No to do mnie takowy konsultant zadzwonił z ofertą N-I-E D-O O-D-R-Z-U-C-E-N-I-A, Serio. Już na początku powiedziałam uprzejmie, że chciałabym to samo co mam w takiej samej lub niższej cenie i tyle. Pan konsultant był uparty wiec dałam mu zaproponować tę wspaniała ofertę i UWAGA! zaproponowano mi pakiet okrojony o canal+ i hbo i w atrakcyjnej cenie 10 zł więcej niż mam. Na moje stwierdzenie, że to chyba kpina z klienta konsultant wielce oburzonym głosem stwierdził, że oni mi rachunków płacić nie będą. Serio! Nie wiedziałam czym mam się śmiać czy płakać czy co więc powiedziałam panu, że dziękuje, ale pójdę do konkurencji i może oni pozwolą mi samej płacić moje rachunki za pakiet, który ja chce w rozsądnej cenie i nie będą się oburzać na ten fakt.
Cóż. Jak widać po prawie 4 latach można sobie sponiewierać klienta dokumentnie.
Nic tylko kupować od nich tak atrakcyjne oferty!
Ja nie polecam.
P.S. Przypomniało mi się jak 2 lata temu wydzwaniali do mnie z mojej byłej sieci, żeby wrócić. Oferta też była N-I-E D-O O-D-R-Z-U-C-E-N-I-A. A ja wtedy mówiłam, że biorę w ciemno jeżeli dostane w tej samej cenie abonamentu lepszy telefon. Daje słowo, że czułam jak konsultant zaciera ręce i się uśmiecha ze mnie ma i tu padało pytanie o to jaki mam telefon. Jak odpowiadałam ze Sony Xperię Z1 to w słuchawce zapadała cisza, a potem yyyyy... Cóż nie wyszło.
P.S. Przypomniało mi się jak 2 lata temu wydzwaniali do mnie z mojej byłej sieci, żeby wrócić. Oferta też była N-I-E D-O O-D-R-Z-U-C-E-N-I-A. A ja wtedy mówiłam, że biorę w ciemno jeżeli dostane w tej samej cenie abonamentu lepszy telefon. Daje słowo, że czułam jak konsultant zaciera ręce i się uśmiecha ze mnie ma i tu padało pytanie o to jaki mam telefon. Jak odpowiadałam ze Sony Xperię Z1 to w słuchawce zapadała cisza, a potem yyyyy... Cóż nie wyszło.
a ile płacisz i co masz w pakiecie? ja płacę za neostradę 78,80, mam tylko internet i to czasem się haczy i nawet ruter musiałam sama kupować
OdpowiedzUsuńKlarko 59,90 zł za nc+ z canal+, habo pełnym sportem i przyrodniczymi. Internet mam oddzielnie z lokalnej firmy za 60 zł bo u nas inny nie działa w ogóle. Za ruter od panów z internetu płaciłam 60 zł i wszystko skonfigurowali, podłączyli i nawet kawy nie chcieli. Z tego co wiem to u mnie w domciu internet najszybciej śmiga w całej wiosce taka mam ponoć wypasioną lokalizację..
UsuńHahaha, nie ma jak oferty nie do odrzucenia! Ja tez padam jak dzwonia i proponuja nam przefinansowanie pozyczki na dom, oferujac procent sporo wiekszy od posiadanego! :D
OdpowiedzUsuńDzisiaj niosę wypowiedzenie. Po pertraktuje sobie z SUKAMI tzn. SUK - Sekcja Utrzymania Klienta. Liczę, że nie będą oburzali się na to, że jednak chce płacić te rachunki u nich za to co chce.
UsuńJa na dzień dobry mówię konsultantom,ze to kiepski dla mnie czas i tym sposobem się ich pozbywam :P
OdpowiedzUsuńJa mam Cyfrowy Polsat z tv, telefonem i internetem za 86 zł (50 zł tv, 35 telefon i 1 zł internet), ale internet z T - Mobile lepiej u mnie działał.
OdpowiedzUsuń